Praktiske Oplysninger

Praktiske informationer:

Tilmelding til vuggestuen sker via den Digitale Pladsanvisning på rebild.dk.

Vi har frokostordning, hvilket inkluderer både formiddagsmad, frokost og eftermiddagsmad. Maden kommer fra Fru Hansens kælder, som laver en sund og varieret kost.

I skal selv medbringe bleer, og hvis jeres barn bruger creme eller lignende, medbringes det selv. Solcreme har vi her.

Det er vigtigt, at I som forældre sørger for, at jeres barns garderobe altid er opdateret, og at der er altid, er masser af skiftetøj, fodtøj og overtøj til alt slags vejr. For at undgå at ting bliver væk, og for at vi som personale kan bevare overblikket, er det MEGET vigtigt, at I skriver navn i alt tøj, fodtøj, overtøj, nusseklud, sutter osv.

Børn i Rollingerne og Spirrevipperne er omfattede af det samlede pædagogiske tilbud i Rebild Øst og Rebild Kommunes pædagogiske og psykologiske rådgivning. Dette betyder, at der hele tiden vil være professionelt fokus på dit barn, fokus på forebyggelse, og at igennem vores medarbejdere har adgang til professionel rådgivning og vejledning